פטרה הלבנונית בנס ציונה

מחלת נגיף הקורונאוויר (COVID-19)

מקרים מאושרים

Latitude: 31.9238796, Longitude: 34.8011283

הערות 5

Alon Fatal

המקום בהחלט עבר שינוי. בעבר השירות והאוכל לא היו משהו ואין ספק שהמצב השתפר משמעותית. השירות טוב, האוכל מאד טעים, המנות בגודל הנכון לדעתי והמחירים סבירים מאד. ביקרתי כאן כבר 3 פעמים מאז הרגשתי שינוי ונהניתי בכל פעם, אני בהחלט אמשיך לחזור לכאן.

Suzana Levi

השירות הכי נוראי שקיבלתי אי פעם!!! הגעתי למסעדה עם שני חברים. המלצר הביא לשולחן סלטים, לאחר שטעמנו מהם הבנו שהסלטים לא טריים, קראנו למלצר ואמרנו לו שהסלטים לא טריים. בשיא חוצפתו אמר שמאחר וכבר אכלנו מהם הוא לא יכול לזכות אותנו על הסלטים. ביקשנו לדבר עם המנהל או אחראי המשמרת , לטענתו המנהל לא נמצא היום. פשוט קמנו והלכנו , הוא חייב אותנו על הסלטים. פשוט גועל נפש . שירות על הפנים. אני בחיים לא חוזרת לשם!!!

דוד ישראל

כמו שאתם רואים בתמונה הזמנו ארוחות עם תוספות הבעיה התוספות לא הגיעו מה שכן מחייב במחיר מלא הכמות של הצלעות היא ממש קטנה אם היה לי משקל הייתי מראה לו שזה משקל לא נכון הלימונדה יותר מידיי מתוקה יותר מידיי רכס פשוט גועל נפש לפחות שירשמו לא טבעי ...

Assaf Sion

החומוס בטעם של חומוס קנוי, לא חלק ולא טעים. שאר השולחן הזמין את העסקיות למינהן - טעם סביר מינוס.. שירות נחמד בסך הכל ומקום נקי (הגענו בשני הצהריים) ולכן שני הכוכבים.

פיני שמיר

ביקרתי בשבת בערך בשעה 14:00. שירותים מוזנחים ללא נייר. בשרותי גברים שני המשתנות סגורות רק תא שירותים אחד פעיל. וזאת מסעדה ענקית....הכל מלוכלך... לטענתם "ככה זה בשבת " מסעדה נמדדת גם לפי מצב השירותים... הכל סביר..כמויות אדירות של תבלינים...חומוס מצויין ואולי עוד מנות...חבל שלא שמים דגש על תחזוקת המקום...

הקרוב ביותר מסעדה

📑 כל הקטגוריות

Rv פארק, קמפינגאוכלאזור דיבוריאינסטלטוראצטדיוןאקווריוםבאולינגבית הכנסתבית הלוויותבית המשפטבית הספרבית חוליםבית מקדש הינדיבית מרקחתבית קברותבית קולנועבנקברבריאותגלריה לאמנותגן החיותדוארהאוניברסיטההכנסייההנחת יסודהשכרת סרטיםהשכרת רכבחברת הובלותחדר כושרחדר תת קרקעיחנותחנות אופנייםחנות בגדיםחנות חומרהחנות כלבוחנות לחיותחנות מוצרי ביתחנות מכשירי חשמלחנות משקאות חריפיםחנות נוחותחנות נעלייםחנות ספריםחנות פרחיםחנות רהיטיםחנות רכבחנות תכשיטיםחניהחשבונאותחשמלאיטיפול בשיערטיפול וטרינריכספומטמאפייהמדינהמוזיאוןמועדון לילהמחוז האדמיניסטרטיבי רמה 1מחוז האדמיניסטרטיבי רמה 2מחוז האדמיניסטרטיבי רמה 3מחוז האדמיניסטרטיבי רמה 4מחסןמימוןמכולת או סופרמרקטממשלה מקומיתמנעולןמסגדמסלולמסעדהמקום מגוריםמקום פולחןמשטרהמשלוחי מזוןמשקאות קליםנמל התעופהנקודת הענייןסְבִיבָהסוכנותסוכנות ביטוחסוכנות נדל"ןסוכנות נסיעותסופרמרקטסלון יופיספאספריהעורך דיןעירייהפָּארקפארק שעשועיםפוליטיפיזיותרפיסטצומתציירקבלן גגותקבלן כלליקזינוקמפינגקניוןקפטריהרוֹפֵארופא שינייםרמת יישוב תת 1שגרירותשטחשטיפת מכוניותשירות כביסהתַחֲנַת מְכַבֵּי אֵשׁתחנת אוטובוסתחנת דלקתחנת מוניותתחנת מעברתחנת רכבתתחנת רכבת קלהתחנת רכבת תחתיתתיקון רכבתכונה טבעית