ג׳פניקה צומת צמח בדגניה א'

מחלת נגיף הקורונאוויר (COVID-19)

מקרים מאושרים

Latitude: 32.7041755, Longitude: 35.5853724

הערות 5

Ohad Sr

כל פעם שמגיע מתאכזב מחדש, פעם אחת הושבה לייד הכניסה למטבח למרות שהוזמנו מקומות, פעם מנה מקולקלת, פעםים רבות שרות צולע, מגיעים כי זו האסייתית היחידה פה בסביבה.

מרים גוטסדינר

הסניף הכי טעים מתחשב ומדהים שהייתי בו! באתי עם חברתי שהיא אלרגית בצורה קשה לדגים ואני טבעונית הם שמעו אותנו הלכו הזהירו במטבח רשמו בהזמנה ווידאו כל דבר שבאמת יהיה בסביבה סטירילית זה היה פשוט מדהים לראות את האכפתיות שם של המלצרים ושל מנהל הסניף למחרת חזרנו לקחת אוכל לנסיעה וקיבלנו שוב את היחס המדהים הזה והיינו מופתעים ממש כי בכל הסניפים במרכז הארץ או בכל מקום אחר במדינה ברגע ששומעים על האלרגיה הם מסירים אחריות מעצמם ומעדיפים שלא תבואי לשבת במסעדה אבל הסניף הזה עושה הכל כדי שתהני ותאכלי ותשבעי ולא יקרה לך כלום !!

בר פישר

אנחנו אוכלים בג'פניקה בסניפים שונים בארץ וזה הסניף המאכזב ביותר. אכלנו שם לפני כמה חודשים והדגים היו פשוט חסרי טעם והמנות לא היו טעימות, דבר שלא קרה לנו בסניפים האחרים. לאחרונה אכלנו שם שוב ובנוסף להכל, לחברה שלי הייתה חתיכת ניילון על הסושי ורק במזל היא שמה לב. האחמ"שית הציעה לנו רול וקינוח חינם שזה נחמד, אבל לסניף הזה לא נחזור יותר.

itamar erez

ג׳פניקה היא לא הרשת הכי מדהימה לסושי. למרות זאת הביקור במסעדה בצומת צמח היה מאוד נעים ונחזור ונשוב לכאן גם בעתיד. הגענו משפחה מאוד בעייתית בלשון המעטה בפסח כשחלקנו שומרים כשרות וחלקנו טבעונים וצמחונים. קיבלנו שירות מדהים אדיב ומתחשב בכל הצרכים שלנו. טוב להגיע למקום שמכבדים אותך בתור לקוח ומנסים לעזור במה שרק אפשר.

Udi Reshef

שירות גרוע ואוכל שוחה בשמן. הגענו ארבעה והושיבו אותנו בפינה הכי חשוכה במסעדה. נעזרנו בפנסים שבטלפונים הסלולרים כדי לקרוא את התפריט. ביקשנו לעבור לשולחן פנוי סמוך שמעליו היתה מנורה קטנה. המלצרית סירבה. שאלתי מדוע וענתה ש"לא ניתן כעת". פשוט לא התחשק לה לנקות את השולחן הסמוך שנשאר ריק לאורך כל השהייה שלנו שם. דרשתי שיגבירו את התאורה המעומעמת. הגבירו למשך חמש דקות ואז הנמיכו שוב. ביקשנו שוב שיגבירו. הסכימו, אך לא עשו זאת. התיאשנו ואכלנו בחושך. הזמנו שתי מנות ראשונות למרכז השולחן . הן הגיעו לפני שנתנו לנו צלחות. המלצרית נעלמה. חזרה אחרי עשר דקות והסכימה לתת לנו צלחות. לאחר מכן הגיעו 4 רולים ושתי מנות אטריות. האטריות ממש טבעו בשמן. שני רולים הגיעו בטעות עם סלמון חי במקום מטוגן. ביקשנו שיחליפו. המלצרית נעלמה ובמקומה הגיע מלצר מזוקן שהחליף את המנות והפיל על הילדה שלי סכו"ם מלוכלך ואטריות. בסיום ניסנו לבקש חשבון. המלצר נעלם. הגיע מלצר אחר לאזור אחרי 5 דקות ובקשתי ממנו חשבון. הוא הנהן בראשו והביא בטעות טאבלט שמשמש תפריט ומיד נעלם. לא הופיע מלצר אחר. הלכנו בעצמינו לאחראית שליד הקופה כדי להזמין חשבון. אמרה שתשלח חשבון. החשבון הגיע עם מלצר אחר שמיד נעלם. אשתי הלכה בעצמה לשלם. שילמה ועזבנו. חוויה מעצבנת. נחסוך מעצמנו ביקור נוסף בג'פניקה שבצומת צמח בעמק הירדן. שירות אדיש וגרוע של מלצרים מתחלפים מקטיני ראש, ואוכל סתמי. שילמנו טיפ יפה שלא באמת הגיע להם.

הקרוב ביותר משקאות קלים

📑 כל הקטגוריות

Rv פארק, קמפינגאוכלאזור דיבוריאינסטלטוראצטדיוןאקווריוםבאולינגבית הכנסתבית הלוויותבית המשפטבית הספרבית חוליםבית מקדש הינדיבית מרקחתבית קברותבית קולנועבנקברבריאותגלריה לאמנותגן החיותדוארהאוניברסיטההכנסייההנחת יסודהשכרת סרטיםהשכרת רכבחברת הובלותחדר כושרחדר תת קרקעיחנותחנות אופנייםחנות בגדיםחנות חומרהחנות כלבוחנות לחיותחנות מוצרי ביתחנות מכשירי חשמלחנות משקאות חריפיםחנות נוחותחנות נעלייםחנות ספריםחנות פרחיםחנות רהיטיםחנות רכבחנות תכשיטיםחניהחשבונאותחשמלאיטיפול בשיערטיפול וטרינריכספומטמאפייהמדינהמוזיאוןמועדון לילהמחוז האדמיניסטרטיבי רמה 1מחוז האדמיניסטרטיבי רמה 2מחוז האדמיניסטרטיבי רמה 3מחוז האדמיניסטרטיבי רמה 4מחסןמימוןמכולת או סופרמרקטממשלה מקומיתמנעולןמסגדמסלולמסעדהמקום מגוריםמקום פולחןמשטרהמשלוחי מזוןמשקאות קליםנמל התעופהנקודת הענייןסְבִיבָהסוכנותסוכנות ביטוחסוכנות נדל"ןסוכנות נסיעותסופרמרקטסלון יופיספאספריהעורך דיןעירייהפָּארקפארק שעשועיםפוליטיפיזיותרפיסטצומתציירקבלן גגותקבלן כלליקזינוקמפינגקניוןקפטריהרוֹפֵארופא שינייםרמת יישוב תת 1שגרירותשטחשטיפת מכוניותשירות כביסהתַחֲנַת מְכַבֵּי אֵשׁתחנת אוטובוסתחנת דלקתחנת מוניותתחנת מעברתחנת רכבתתחנת רכבת קלהתחנת רכבת תחתיתתיקון רכבתכונה טבעית