לינק ירושלים בירושלים

Latitude: 31.7792536, Longitude: 35.2152465

הערות 5

בת חן אזולאי

פצצה של מקום אני מבקרת שם אחת לשבועיים מקום נפלא לבלות בו בייחוד לחברה בני 25 ומעלה.. מלבד העובדה שהאוכל טעים בטירוף במחירים סבירים לכל כיס יש שם אווירה טובה, אפשר לשבת בפנים ולהינות מאלכוהול איכותי ואפשר לשבת בחוץ ולהינות משיחה טובה כשהמוזיקה לא רועשת מידיי.. אחד המקומות היותר נחמדים לשבת בהם בירושלים

Tzipora Rottenburg

לינק הוא מוסד ירושלמי לכל דבר, ובצדק. בעוד שמסביב מנסות מסעדות חדשות לרגש ולחדש, נפתחות ונסגרות באותה נשימה, המקום הוותיק הזה נטול יומרות, בקטע טוב, ועושה זאת משנת 1997. התפריט מגוון (ולא כשר!), הקינוחים מעולים, המנות נדיבות, והביצוע אחיד. תוכלו לאכול כאן את אותה המנה, פעם אחר פעם, והיא תמיד תהיה מוצלחת. וכן, זה עובד להם גם במנות ... מקום מעולה לארועים קטנים, יש חדר פנימי עד חדר חיצוני וכיסאות בחוץ. המלצרים אדיבים. מאד חברותי לילדים.

רונית אליספור

לעולם אל תזלזל ביכולת הבחירה של הלקוח. אם כבר בחרתי במסעדה או כל דבר אחר , אני מצפה לקבל תודה. היום, שבת בצהריים, הגענו, זוג עם שני ילדים , בשעה 12:50. ראוי לציין שהגענו בלי להזמין מקום, וזה היה אמור להיות המשך ליום מושלם של טיול בסטף, מסלול של 8 קילומטר. הבחורה שהיתה אמורה לקבל את פנינו, שוחחה בטלפון, וכשהצלחנו לקבל תשומת לב ממנה, הגיעה עם הטלפון ביד. אמרנו לה שאין לנו הזמנה. חשבנו שאם יש ארבעה שולחנות תפושים, ושאר השולחנות ( כפול במספר) שהם פנויים, אין בעיה. אמרה לנו שאין מקום והשלחנות יש עליהם הזמנה לשעה 13:30. חייכנו, כי הטעות שלנו היתה שהגענו בלי להזמין מקום. אבל הטעות שלה, שבחרה להיפטר מאיתנו ולשלוח אותנו לדרכנו, בלי לנסות להציע משהו חלופי . אני שאלתי אם הבר פנוי. אמרה שצריכה לבדוק. חזרה אלינו ואמרה שזה אזור של מעשנים. שאלנו אם יש מקום ( ממש היה צריך לשכנע אותה לצאת מאזור הנוחות, של שולחנות מוזמנים מראש, שעדיף להשאיר אותם ריקים, כי זאת טירחה לחשוב מחוץ לקופסא). ביררה שוב וחזרה להגיד שאפשר. נכנסנו פנימה, ומה רבה היתה הפתעתנו לגלות עוד שולחנות ריקים גם בתוך המסעדה . הברמנית כלל לא שמחה לקראתנו. כאילו הפרענו להם שהגענו. היה נראה שהיחידים שמעשנים הם המלצרים , שגם פיזרו את התיקים שלהם באזור הבר. בשלב זה שראיתי שהמקום ממש ריק ומעדיפים להשאיר שולחנות שיחכו, ריקים, ביקשתי לשוחח עם בעל המקום. הברמנית קראה למישהי, ולפני שהעזה להציג אותה בתור בעלת המקום, אני פניתי אליה ושאלתי אם היא בעלת המקום, אמרה שהיא מנהלת משמרת . גם היא דיברה אלינו בחוסר הערכה על כך שהגענו אליהם למסעדה . מה שמכוער עוד יותר, שהבן שלי , בן 9, והבן של ידיד שלי, בן 7, נאלצו לשמוע את הצורה בה הן דיברו אלינו, הרגישו חוסר נוחות ועשו סימנים של רוצים ללכת משם. ואז בתור דובדבן , מר , הגיעה עוד בחורה והתחילה להרים עלינו את הקול ושעדיף שנלך, ממש סילקו אותנו משם. הידיד שלי אצה לתעד את העניין ואת צורת הדיבור שלה, והיא צעקה ליד שאר הסועדים וקראה לו בשמות גנאי. ראוי לציין שהידיד שלי אמר לה שעם יחס כזה הם יפשטו את הרגל. בטוח שזאת פעם אחרונה שהגעתי לשם . גם אורחים שמגיעים אלי למלון, יגיעו למסעדות אחרות באזור, אחרי שאמליץ להם להתרחק מהלינק.

• iw

Ofer Doron

אכלנו בלינק כל המשפחה בשבת 24.3.18. ישבנו בפנים, ובסך הכל נהנינו מאוד. האווירה נעימה, השירות טוב והאוכל טעים. המחירים סבירים, אם כי המנות העיקריות מגיעות עם תוספת אחת מקסימום ובלי סלט. אני אכלתי עוף מפורק, הילדים אכלו שניצלים, הבן הגדול אכל סטייק אנטרקוט והאישה חציל קלוי. הכל היה טעים, גם הקינוח. יש חניה חינם בחוץ, אם כי היא די מלאה.

• iw

Dav Dave

טעים, נעים ומהנה המחירים סבירים. ההמבורגר הכי טעים בירושלים, הסטייק מדהים, הפירה משובח והקינוחים טעימים, חוץ מהעוגה שוקולד חמה שהיה לה טעם לוואי נוראי כאילו היתה במקרר עם בישולים וספגה טעמים וריח. הקפידו לבקש את תפריט המיוחדים.. יש מנות מדהימות.

הקרוב ביותר מסעדה

📑 כל הקטגוריות

Rv פארק, קמפינגאוכלאזור דיבוריאינסטלטוראצטדיוןאקווריוםבאולינגבית הכנסתבית הלוויותבית המשפטבית הספרבית חוליםבית מקדש הינדיבית מרקחתבית קברותבית קולנועבנקברבריאותגלריה לאמנותגן החיותדוארהאוניברסיטההכנסייההנחת יסודהשכרת סרטיםהשכרת רכבחברת הובלותחדר כושרחדר תת קרקעיחנותחנות אופנייםחנות בגדיםחנות חומרהחנות כלבוחנות לחיותחנות מוצרי ביתחנות מכשירי חשמלחנות משקאות חריפיםחנות נוחותחנות נעלייםחנות ספריםחנות פרחיםחנות רהיטיםחנות רכבחנות תכשיטיםחניהחשבונאותחשמלאיטיפול בשיערטיפול וטרינריכספומטמאפייהמדינהמוזיאוןמועדון לילהמחוז האדמיניסטרטיבי רמה 1מחוז האדמיניסטרטיבי רמה 2מחוז האדמיניסטרטיבי רמה 3מחוז האדמיניסטרטיבי רמה 4מחסןמימוןמכולת או סופרמרקטממשלה מקומיתמנעולןמסגדמסלולמסעדהמקום מגוריםמקום פולחןמשטרהמשלוחי מזוןמשקאות קליםנמל התעופהנקודת הענייןסְבִיבָהסוכנותסוכנות ביטוחסוכנות נדל"ןסוכנות נסיעותסופרמרקטסלון יופיספאספריהעורך דיןעירייהפָּארקפארק שעשועיםפוליטיפיזיותרפיסטצומתציירקבלן גגותקבלן כלליקזינוקמפינגקניוןקפטריהרוֹפֵארופא שינייםרמת יישוב תת 1שגרירותשטחשטיפת מכוניותשירות כביסהתַחֲנַת מְכַבֵּי אֵשׁתחנת אוטובוסתחנת דלקתחנת מוניותתחנת מעברתחנת רכבתתחנת רכבת קלהתחנת רכבת תחתיתתיקון רכבתכונה טבעית