דר איתי זאבי בתל אביב יפו

מחלת נגיף הקורונאוויר (COVID-19)

מקרים מאושרים

Latitude: 32.1073623, Longitude: 34.8367448

הערות 5

avi azulay

כל מי שאמרתי לו שאני צריך הרמה של סינוס ושתלים לשיניים בפה אמר לי שאני הולך לסבול מכאבים חזקים ולהתנפח כמו בלון ובקיצור הפחידו אותי פחד מוות . הרוםא שלי המליץ לי על דוקטור איתי זאבי ואמר שעליו הוא סומך בעיניים עצומות וכשהגעתי לדוקטור איתי באמת הבנתי למה הוא אמר את זה. הגעתי אליו מת מפחד ולא רק שהוא קלט את המצב לבד הוא גם היה כזה נעים וחיייכן והסביר לי לאט לאט מה הולך לקרות . ענה לי גם על כל שאלה (ותאמינו לי שאלתי הרבה ...) . הטיפול עצמו עבר ממש מהר ולא כאב אפילו לא טיפה . לדוקטור הזה יש ידיי זהב קלות כמו נוצה כמו שאומרים . נתן לי את כל הכדורים שצריך אנטיביוטקה והכל ואמר שיהיה זמין לכל שאלה (ובאמת היה זמין ) . בקיצור- תודה לאל גם אחרכך לא היו כאבים בכלל ! רק באותו היןם בערב אבל מה זה בקטנה ! ברמה שדאגתי שמשהו לא בסדר כי זה עובר כל כך חלק 😄 הדוקטור הזה מקסים ותותח ולא רק רופא מלך אלא גם בן אדם זהב וכל מי שיהיה צריך מעכשיו רק אליו אני ממליץ ..!

דניאלה קרלין

יחס אישי וחם ! לבצע פעולה כירורגית זאת פעולה לא פשוטה ומפחידה. דר איתי זאבי רגיש, סבלני, עונה על כל השאלות החוזרות ונותן הסברים לכל פעולה. והכי חשוב- מקצועי. ממליצה בחום !

idan schwabacher

עברתי שתי עקירות כירורגיות של שיני בינה אצל ד"ר איתי זאבי. מעבר לזה שהמרפאה נעימה ודוקטור זאבי עצמו מזמין מרגיע ונינוח, ההליך כולו עבר כמו קסם, ללא נפיחות, כמעט ללא כאב ותוך יממה חזרתי לשגרה מלאה. בתור מישהו שמשתדל להמנע מלהגיע לטיפולי שיניים, לא האמנתי שהטיפול יכול לעבור בכזאת קלות ואין ספק שמעתה כל טיפול שאצטרך, אגיע למרפאתו של דוקטור זאבי.

מירי סגל

לד"ר איתי זאבי ! ברצוני להודות לך מקרב ליבי. הגעתי אליך כדי להרים סינוס ולהשתיל עצם. לאחר ההחלמה היגדלת לעשות ושתלת חמישה שתלים בביקור אחד. גילית אמפתיות והתחשבות גדולה בהרגשתי במהלך עבודתך.האוירה במירפאה. המוסיקה השקטה ונועם הליכותך גרמו לי הרגשה של ביטחון. לאחר ששיניי שוקמו לחלוטין אני מבינה עד כמה עבודתך היתה מיקצועית ומדויקת. תודה לך איתי. ממירי סגל.

תמר שדה

הגענו לד"ר זאבי עם בתנו בת ה-11 לעקירת שן עודפת. מניסיון עבר ידענו שיש לה חרדות רבות מטיפול אצל רופא שיניים. עברנו הרבה רופאים, אבל היא פוחדת מאוד ולא משתפת פעולה וכמעט בלתי אפשרי לטפל בה. חששנו מאוד לקראת הטיפול הזה, אבל כשהגענו לד"ר זאבי - גילינו שלא יכולנו לבחור טוב יותר. בחיים לא נתקלנו ברופא כל כך נעים, סבלני ומקסים! זה היה ממש כמו קסם. מיד כשהגענו הוא חייך אליה חיוך רחב, הסביר לה הכל בגובה העיניים ובסבלנות, שאל אותה שאלות והתמודד בהמון חן ומקצועיות עם כל חשש שלה. הוא לא דיבר עליה ומעליה כמו שעשו הרופאים שלפניו, אלא ישירות איתה ואליה, וכל זאת ברכות והכלה והמון סבלנות (וברור שהסביר גם לנו ההורים כל מה שצריך). כנראה שזה מה שעשה את ההבדל, כי למרות שהיה לה קשה, היא שיתפה פעולה כמו שלא ראינו אותה אף פעם ועברה זאת בגבורה! לנו נותר רק להסתכל המומים מהצד. מעבר לכך, לד"ר זאבי יש ידי זהב והכל עבר ממש מהר וחלק וכמעט ללא כאבים בכלל אחרי הטיפול. ד"ר זאבי - אין מילים בפינו להודות לך. זאת היתה ממש חוויה מתקנת, חבל שלא גילינו אותך לפני. תודה תודה תודה!

הקרוב ביותר רוֹפֵא

📑 כל הקטגוריות

Rv פארק, קמפינגאוכלאזור דיבוריאינסטלטוראצטדיוןאקווריוםבאולינגבית הכנסתבית הלוויותבית המשפטבית הספרבית חוליםבית מקדש הינדיבית מרקחתבית קברותבית קולנועבנקברבריאותגלריה לאמנותגן החיותדוארהאוניברסיטההכנסייההנחת יסודהשכרת סרטיםהשכרת רכבחברת הובלותחדר כושרחדר תת קרקעיחנותחנות אופנייםחנות בגדיםחנות חומרהחנות כלבוחנות לחיותחנות מוצרי ביתחנות מכשירי חשמלחנות משקאות חריפיםחנות נוחותחנות נעלייםחנות ספריםחנות פרחיםחנות רהיטיםחנות רכבחנות תכשיטיםחניהחשבונאותחשמלאיטיפול בשיערטיפול וטרינריכספומטמאפייהמדינהמוזיאוןמועדון לילהמחוז האדמיניסטרטיבי רמה 1מחוז האדמיניסטרטיבי רמה 2מחוז האדמיניסטרטיבי רמה 3מחוז האדמיניסטרטיבי רמה 4מחסןמימוןמכולת או סופרמרקטממשלה מקומיתמנעולןמסגדמסלולמסעדהמקום מגוריםמקום פולחןמשטרהמשלוחי מזוןמשקאות קליםנמל התעופהנקודת הענייןסְבִיבָהסוכנותסוכנות ביטוחסוכנות נדל"ןסוכנות נסיעותסופרמרקטסלון יופיספאספריהעורך דיןעירייהפָּארקפארק שעשועיםפוליטיפיזיותרפיסטצומתציירקבלן גגותקבלן כלליקזינוקמפינגקניוןקפטריהרוֹפֵארופא שינייםרמת יישוב תת 1שגרירותשטחשטיפת מכוניותשירות כביסהתַחֲנַת מְכַבֵּי אֵשׁתחנת אוטובוסתחנת דלקתחנת מוניותתחנת מעברתחנת רכבתתחנת רכבת קלהתחנת רכבת תחתיתתיקון רכבתכונה טבעית