עיצוב שיער רונצ'ו רמת החייל בתל אביב יפו

מחלת נגיף הקורונאוויר (COVID-19)

מקרים מאושרים

Latitude: 32.1115408, Longitude: 34.8388697

הערות 5

Liat Carmi

כבר 15 שנה ( נפגשים אחת לארבעה חודשים..) לא משנה המרחק והנסיעה מנס ציונה.. אין עליו. רונצ'ו ספר מקצועי, מדויק ויצירתי. ממליצה בחום. שווה כל שקל.

Yosef Wenger

כמה חודשים אני מסתפר אצל רוני ואני רק יכול לומר שהוא מקצועי מעולה מאוד ידידותי ומנומס ,אני תמיד יוצא עם תספורת 10 !!!

דנה גפן

רוצה לשתף בחוויה מדהימה מתספורת במקרה בלבד אכלתי במסעדה ברמת החייל בתל אביב לקראת סיום הארוחה הבחנו שנדבק לי מסטיק גדול מאטד בשיער נלחצתי מאוד כי השיער הטא הדבר החשוב לי ביותר לכן בלי לאבד אף רגע חיפשתי מספרות בקרבת מקום כאשר רונצו הופיע הכי קרוב בראול ואלנברג רמת החייל . הגעתי במהירות למספרה אך הספר בדיוק סגר את הדלת ואמר לי שהם סגורים התחלתי ממש לבכות והראתי לו במה מדובר . לתדהמתי הספר לא היסס ופתח חזרה את המספרה וטיפל לי בשיער בהשקעה רבה ואף עשה לי תספורת מדהימה ונכון לעכשיו ממספרה שעל פניו הייתה אמורה להיות חד פעמית הפכה אצלי למספרה הקבועה תודה לך ספר יקר על העזרה התחשבות וכמובן מקצועיות

Sara Katriel

סובלנות אדיבות והמון מקצועיות נכנסתי למספרה בצפון תל אביב ברמת החייל ברחוב ראול וולנברג 24 מגדלי זיו והיה המון תור. מהרגע שנכנסתי אירחו אותי בצורה אדיבה עם שתייה חמה ומאפה ובנוסף התנסתי בדגימות של תכשירים לשיער ואף קיבלתי הסבר והכוונה לכל תכשיר ותכשיר. זמן ההמתנה עבר במהרה ופעם ראשונה הרגשתי כיף להמתין והזמן עבר ממש מהר. עד כאן זה רק "החימום" , כאשר הגיע התור שלי התיישבתי אצל ספר שנקרא רוני שנתן לי הרגשת ביטחון לכל אורך התספורת שלקחה די זמן וכללה גם צבע . רוני סיפר אותי בסובלנות ומקצועיות והתוצאות מדברות בעד עצמן. אם הייתה לי אפשרות הייתי מצרפת תמונה . יצאתי מהמספרה מרוצה מאוד וכל שקל היה שווה. הם הרוויחו לקוחה לכל החיים ואני הרווחתי מספרה לכל החיים שבה יש אנשים טובים ומקצועיים שנותנים הרגשה טובה בכל רגע נתון .

Or Haneman

זילזול בי וחוסר מקצועיות. כשהגעתי למספרה ברמת החייל, ברחוב ראול וולנברג מספר ,24 מגדלי זיו, נראה שהפרעתי לספר לשתות אייס קפה ולעשן (למרות שהגעתי בזמן שקבענו מראש). הוא סיפר אותי במהירות ובחוסר תשומת לב. תוך 5 דקות הסתיים הסיפור (כולל חפיפה בסוף) ומיד יצא החוצה להספיק לשתות את האייס קפה שלא ימס ולעשן, עוד לפני שהספקתי לשלם. הוא לא סיפר אותי כמו שביקשתי, כנראה לא הקשיב לי. אמרתי לו בזמן התספורת שהאורך לא אחיד, הוא "בדק" ואמר שהאורך אחיד. כשיצאתי בדקתי מול מראה בתאורה בהירה יותר, וגיליתי שהתספורת לא סימטרית בצורה מביכה, הרבה איזורים שהוא דילג עליהם ונשארו בכלל לא מסופרים והרבה קצוות שיער מבצבצות. גם החפיפה בסוף התספורת נעשתה בכזה חיפזון שיצאתי מהמספרה עם חולצה ספוגה במים. יצאתי בתחושה רעה שעבדו עליי לחלוטין. לא שווה 60 שקלים על 5 דקות של חוסר תשומת לב.

הקרוב ביותר טיפול בשיער

📑 כל הקטגוריות

Rv פארק, קמפינגאוכלאזור דיבוריאינסטלטוראצטדיוןאקווריוםבאולינגבית הכנסתבית הלוויותבית המשפטבית הספרבית חוליםבית מקדש הינדיבית מרקחתבית קברותבית קולנועבנקברבריאותגלריה לאמנותגן החיותדוארהאוניברסיטההכנסייההנחת יסודהשכרת סרטיםהשכרת רכבחברת הובלותחדר כושרחדר תת קרקעיחנותחנות אופנייםחנות בגדיםחנות חומרהחנות כלבוחנות לחיותחנות מוצרי ביתחנות מכשירי חשמלחנות משקאות חריפיםחנות נוחותחנות נעלייםחנות ספריםחנות פרחיםחנות רהיטיםחנות רכבחנות תכשיטיםחניהחשבונאותחשמלאיטיפול בשיערטיפול וטרינריכספומטמאפייהמדינהמוזיאוןמועדון לילהמחוז האדמיניסטרטיבי רמה 1מחוז האדמיניסטרטיבי רמה 2מחוז האדמיניסטרטיבי רמה 3מחוז האדמיניסטרטיבי רמה 4מחסןמימוןמכולת או סופרמרקטממשלה מקומיתמנעולןמסגדמסלולמסעדהמקום מגוריםמקום פולחןמשטרהמשלוחי מזוןמשקאות קליםנמל התעופהנקודת הענייןסְבִיבָהסוכנותסוכנות ביטוחסוכנות נדל"ןסוכנות נסיעותסופרמרקטסלון יופיספאספריהעורך דיןעירייהפָּארקפארק שעשועיםפוליטיפיזיותרפיסטצומתציירקבלן גגותקבלן כלליקזינוקמפינגקניוןקפטריהרוֹפֵארופא שינייםרמת יישוב תת 1שגרירותשטחשטיפת מכוניותשירות כביסהתַחֲנַת מְכַבֵּי אֵשׁתחנת אוטובוסתחנת דלקתחנת מוניותתחנת מעברתחנת רכבתתחנת רכבת קלהתחנת רכבת תחתיתתיקון רכבתכונה טבעית