מוסך משה רבי בנתניה

מחלת נגיף הקורונאוויר (COVID-19)

מקרים מאושרים

Latitude: 32.3225095, Longitude: 34.8804994

הערות 5

אברהם יהודה דיין

זה כבר פעם שנייה שהגעתי למוסך של משה רבי היקר וגם הפעם יצאתי ממש מרוצה, הגעתי ביום הראשון בשעה 16:00 לאחר שהמוסך כבר ניסגר וכולנו יודעים איך זה שמגיעים לאחר שהמוסך ניסגר בדרך כלל אין עם מי לדבר,אך משה שהיה במקום בסבלנות בדק את האוטו ועזר לי להבין מה הבעיה שהייתה לי באוטו,בשביל שלא אסע ואסכן את עצמי,כבר משהו שמראה על יחס אנושי ומיתחשב שלא תוכלו למצוא בכל מקום, לאחר שהוא אמר לי פחות או יותר מה הבעיה הוא הציע לי לבוא יום למחרת בשביל שיוכל לתקן את הבעיה שהייתה לי בדיסקיות של הרכב. הגעתי יום למחרת בבוקר וקיבלו אותי פה ממש יפה,וישר בלי יותר מידי לחכות ניגשו לטפל לי באוטו תוך כדי שמשה מראה לי בידיוק מה הבעיה שיש באוטו. חשוב לציין שזה לא המוסך הראשון שאני הלכתי אליו במשך השנים גם בתקופת הצבא הייתי הולך הרבה למוסכים ואפילו חלק מהם מורשים ויחס ושירות כמו שקיבלתי במוסך פה לא קיבלתי בשום מקום,אני ממש ממליץ לכל מי שרוצה שרות וגם מחיר מציאותי ולא שידפקו לו מחיר סתם אז זה המקום.

Danniel Cohen

הגעתי עם הרכב שלי לאחר שגיליתי חור בצינור שמוביל לרדיאטור,עוד לא נתקלתי במוסך שעשה הכל רק שלא אשאר שם,״ תשמע, אני צריך את הפרטים של השלדה,אני צריך להתקשר זה יקח זמן,אמרתי לו אין בעיה תתקשר!! ואז הוא אומר לי זה לא 2 דקות ולא בטוח שימצאו,בקיצור אולי יצא צדיק,אבל לעבוד הוא לא יודע כי לאחר מכן נכנסתי למוסך שתוך שעה וחצי יצאתי בלי זיוני שכל! עצתי לכם תתרחקו מכל הפלצנים של יצאת צדיק!

Ariel Gross

לכול מי שמחפש מוסך אמין בעל דרגת שירות מעולה - אני ממליץ בחום על מוסך משה רבי ברחוב הקדר 45 נתניה מחיר - הוגן שירות- מעל הכול אדיבים ונחמדים כלפי הלקוח צוות מקצועי ומיומן קפה על חשבון הבית - חחח לסיכום : מומלץ

• iw

ורד לוי

בכל פעם שאני מגיעה למוסך אני מקבלת יחס אדיב, אמין ומקצועי!!!! זמן ההמתנה קצר ביותר והמחירים הוגנים ללא תחרות!!!! בכל הקשור לבטיחות ברכב - אין פשרות - הולכים לטובים ביותר!!!! אנשי מקצוע ישרים והוגנים ביותר. גם בלי לראות אותם מככבים ב"יצאת צדיק" - זיהיתי שהם כאלה..... ממליצה בחום לכולםםםםם, ורד

• iw

אביב גו

כמה שמדברים עליו מיצאצת צדיק ... זה כזה לא שקוף כמו שזה נראה. המוסכניקים יאמר לזכותם רואים שיש בעיה ברכב אבל מפחידים את הנג שזה משהו רציני ולא יעבור טסט בלי החלפה. מקצועיות יש אמינות חצי חצי מחיר יקר לעומת מקום אחר.. ועשיתי רק טיפול למאזדה ויצאתי בנזק של 560 שקל שבכל מקום אחר לקחו לי 500 ,והוא גם לא החליך לי פלאגים. הצעה שלי לחפש מוסכים אחרים שהם אמינילחלא פחות ותצאו עם זנק קטן יותר בארנק... ואולי לא יפחידו אותכם עם תקלות אחרות שלא מצריכות טיפול דחוף ,רק כדי לעשות עליכם סיבןב.

הקרוב ביותר תיקון רכב

📑 כל הקטגוריות

Rv פארק, קמפינגאוכלאזור דיבוריאינסטלטוראצטדיוןאקווריוםבאולינגבית הכנסתבית הלוויותבית המשפטבית הספרבית חוליםבית מקדש הינדיבית מרקחתבית קברותבית קולנועבנקברבריאותגלריה לאמנותגן החיותדוארהאוניברסיטההכנסייההנחת יסודהשכרת סרטיםהשכרת רכבחברת הובלותחדר כושרחדר תת קרקעיחנותחנות אופנייםחנות בגדיםחנות חומרהחנות כלבוחנות לחיותחנות מוצרי ביתחנות מכשירי חשמלחנות משקאות חריפיםחנות נוחותחנות נעלייםחנות ספריםחנות פרחיםחנות רהיטיםחנות רכבחנות תכשיטיםחניהחשבונאותחשמלאיטיפול בשיערטיפול וטרינריכספומטמאפייהמדינהמוזיאוןמועדון לילהמחוז האדמיניסטרטיבי רמה 1מחוז האדמיניסטרטיבי רמה 2מחוז האדמיניסטרטיבי רמה 3מחוז האדמיניסטרטיבי רמה 4מחסןמימוןמכולת או סופרמרקטממשלה מקומיתמנעולןמסגדמסלולמסעדהמקום מגוריםמקום פולחןמשטרהמשלוחי מזוןמשקאות קליםנמל התעופהנקודת הענייןסְבִיבָהסוכנותסוכנות ביטוחסוכנות נדל"ןסוכנות נסיעותסופרמרקטסלון יופיספאספריהעורך דיןעירייהפָּארקפארק שעשועיםפוליטיפיזיותרפיסטצומתציירקבלן גגותקבלן כלליקזינוקמפינגקניוןקפטריהרוֹפֵארופא שינייםרמת יישוב תת 1שגרירותשטחשטיפת מכוניותשירות כביסהתַחֲנַת מְכַבֵּי אֵשׁתחנת אוטובוסתחנת דלקתחנת מוניותתחנת מעברתחנת רכבתתחנת רכבת קלהתחנת רכבת תחתיתתיקון רכבתכונה טבעית