הנמל 24 בחיפה

מחלת נגיף הקורונאוויר (COVID-19)

מקרים מאושרים

Latitude: 32.8192794, Longitude: 35.0005367

הערות 5

אריק בן ארי

אוכל ושירות מצוינים. המנות טעימות, יפות וגדולות. באמצע השבוע ישנן עסקיות משתלמות ובשישי בצהריים ישנה הנחה של 20% על כל התפריט. כל המנות שאכלנו היו מצוינות ומיחדות. אוסובוקו הטלה הינו מהטובים שאכלתי. הצטרפות למועדון אינה כרוכה בתשלום ומעניקה הטבה של קינוח במתנה והטבות ליום הולדת ויום נישואין. מגרש חניה במרחק סביר. הרבה מדרגות. לא נגיש לנכים עם כסאות גלגלים.

kosta kiansky

אז הזמנתי מקום מראש לדייט שהיה לי הגענו טיפה באיחור כי לא מצאנו חניה ככה שקחו את זה בחשבון . מקום עם אוירה רומנטית מאוד עם מוזיקה שקטה .היה ממש כיף . הכניסו אותנו לחדר כדי שתהיה הרגשה יותר פרטית. המלצרים ידעו לעזור לנו בכל מיניי שאלות ששאלנו על האוכל והאוכל היה ממש טעים . תראו זאת לא מסעדה של כאפניקה או פאפאגאיו המנות סבירות אבל ממש טעימות ואין לי שום דבר רע לומר על המקום .

צחי ארי

הנמל 24 מסעדה טובה. מקום מזמין. (לא מתאים למי שצריך לעלות הרבה מדרגות) מנות טובות טעימות בגודל המתאים. האווירה נעימה. המחיר מעל הממוצע. שווה להגיע לאזור המתפתח של נמל חיפה.

amber Ovshany

חוויה מעולם אחר אין ספק! הגענו לאחר המלצות מרובות. הזמנו ראשונות מילפיי כבדים וקלמרי במילוי בייקון מנות, אחריהן הוגש טפאס רביולי פסטו ומרק פיתריות עם קצפת ופסטו. לאחר מנוחה וכוס יין טובה המשכנו לעיקריות סטייק אנטריקוט מעולם אחר מידת עשייה מדוייקת וראגו בשר לבן מעולה בשר רך ומושלם. קינוחי טעימות מעולים לאלה שאוהבים מתוק (סכרת) וגם לאלו שפחות. האווירה במסעדה רגועה וקלילה, נעים לשבת בלי לחץ שולחנות או לחץ של המלצרים. כמו כן שירות מעולה מעבר לכל רמה, כמו ששירות צריך להיות, לרגע שכחתי שאני בארץ מקום מומלץ בעיקר לזוגות, או סתם להעביר ערב שקט.

Rotem Shpigel

באנו בחמישי בערב עם שובר גרופון לארוחה זוגית ב309 ש"ח. התחלנו במנות פתיחה- מרק בצל קטן לכל אחד שהמלצרית מזגה לנו בשולחן, טעים! טורטליני מיוחד לכל אחד, טעים! ולחם הבית שהגיע עם ממרח חצילים ועם עגבניות מרוסקות, הממרחים היו מאכזבים וחסרי טעם. מנה ראשונה לקחנו קלמרי ממולא בבייקון על מצע ציזיקי, אני לא אהבתי והבנזוג אהב ממש. לקחנו גם פטריות ברוטב עם ביצה עלומה, היה מעולה ממש. מנות עיקריות לקחנו אנטריקוט על מצע פירה שהיה עשוי טוב, ורביולי פיסטוק שהיה ממש מיוחד ונדיב(!) ביחס למנת רביולי במסעדה. לקינוח כל אחד קיבל 3 טעימות קינוחים שכל אחד יכול להיות קינוח בפני עצמו. הכל היה קינוחי מוס וזה היה מאוד כבד. שום קינוח לא היה וואו. לא היה מזיק אם היו מגוונים קצת בסוגים ולא שמים רק מוסים. בסה"כ היה מאוד טעים וממש משתלם, יצאנו מפוצצים והיה המון אוכל. השירות היה מאוד טוב והושיבו אותנו בחדר הגבינות שהוא חדר נפרד מהמסעדה והיה מאוד נחמד. בשורה התחתונה מומלץ!

הקרוב ביותר מסעדה

📑 כל הקטגוריות

Rv פארק, קמפינגאוכלאזור דיבוריאינסטלטוראצטדיוןאקווריוםבאולינגבית הכנסתבית הלוויותבית המשפטבית הספרבית חוליםבית מקדש הינדיבית מרקחתבית קברותבית קולנועבנקברבריאותגלריה לאמנותגן החיותדוארהאוניברסיטההכנסייההנחת יסודהשכרת סרטיםהשכרת רכבחברת הובלותחדר כושרחדר תת קרקעיחנותחנות אופנייםחנות בגדיםחנות חומרהחנות כלבוחנות לחיותחנות מוצרי ביתחנות מכשירי חשמלחנות משקאות חריפיםחנות נוחותחנות נעלייםחנות ספריםחנות פרחיםחנות רהיטיםחנות רכבחנות תכשיטיםחניהחשבונאותחשמלאיטיפול בשיערטיפול וטרינריכספומטמאפייהמדינהמוזיאוןמועדון לילהמחוז האדמיניסטרטיבי רמה 1מחוז האדמיניסטרטיבי רמה 2מחוז האדמיניסטרטיבי רמה 3מחוז האדמיניסטרטיבי רמה 4מחסןמימוןמכולת או סופרמרקטממשלה מקומיתמנעולןמסגדמסלולמסעדהמקום מגוריםמקום פולחןמשטרהמשלוחי מזוןמשקאות קליםנמל התעופהנקודת הענייןסְבִיבָהסוכנותסוכנות ביטוחסוכנות נדל"ןסוכנות נסיעותסופרמרקטסלון יופיספאספריהעורך דיןעירייהפָּארקפארק שעשועיםפוליטיפיזיותרפיסטצומתציירקבלן גגותקבלן כלליקזינוקמפינגקניוןקפטריהרוֹפֵארופא שינייםרמת יישוב תת 1שגרירותשטחשטיפת מכוניותשירות כביסהתַחֲנַת מְכַבֵּי אֵשׁתחנת אוטובוסתחנת דלקתחנת מוניותתחנת מעברתחנת רכבתתחנת רכבת קלהתחנת רכבת תחתיתתיקון רכבתכונה טבעית