עדנה ברמת השרון

מחלת נגיף הקורונאוויר (COVID-19)

מקרים מאושרים

Latitude: 32.1368575, Longitude: 34.8435045

הערות 5

Mark Urman

היינו שם ב12 למאי לפני יומיים. אני ואמא שלי אכלנו מהמפרום, מאז אנחנו מקיאים ומשלשלים ברמה שהיינו צריכים ללכת למיון. לא היה לנו אף פעם דבר כזה, אפילו בדרום אמריקה אכלתי אוכל במקומות מפוקפקים ולא היה לי אף פעם דבר כזה. כרגע אנחנו שוקלים תביעה של המקום.

ilana hayut

אכלנו במקום בבופה שישי בוקר... הבופה יחסית קטן ומצומצם וקצב תחלופת המנות מאוד איטי ואף מגיע לרמה שפשוט לא מוציאים יותר משהו (למרות שיש עוד כמה שעות לארוחה). מגוון מאוד מצומצם של גבינות. ההזמנה של הביצים והשתייה מתבצעת בשולחן. חביתה/מקושקשת סטנדרטיים אבל השקשוקה ירוקה פשוט מעולה (אחת הטובות שאכלתי). מגוון חביב של קינוחים (יותר בעולם העוגות הבחושות ועוגת גבינה). יש במקום הרבה מלצרים שמסתובבים והיחס אחלה אבל הקצה הוצאת שתיה/ביצים יחסית איטי. ביחס למחיר יש תמונה אבל אם מגיעים בציפייה לשפע של ארוחת בופה אז תהיה אכזבה כי די מצומצם. שווה לקפיצה אם אתם באזור אבל לא לנסוע במיוחד בשביל זה. (לא הספקתי אפילו לצלם את הבופה כי רובו היה ריק)

Shlomo Passi

כמבקר וותיק במסעדה עם בני משפחתי ואורחי הרבים מחו"ל שמחתי לשוב לארוכת הבוקר עם בני משפחתי. לצערי הרב יצאנו כולנו מאוכזבים!!! האוכל היה טעים ומגוון כרגיל אך השרות היה לוקה בחסר. חיכינו למעלה מארבעים וחמש דקות לקפה שהגיע לאחר שחלק מאורחי עזבו הקפה היה קר ובספלים קטנים וע"פ דבריה של המלצרית נגמרו הכוסות במסעדה ויש לחץ עבודה. שילמנו במיטב כספנו ועזבנו את המקום . נראה לי שמקום שמכבד את עצמו לא צריך לתת תשובות כגון אלה לאורחים חוזרים. יצאנו מאוד מהוחזבים ונשקול האם לבקר שנית במקום שכה אהבנו לבקר ולעסעוד בו.

ניצן כחלון

הגענו לאכול ביום שישי בערב והתאכזנו מאוד. בזמן שהיינו במסעדה היו שם בערך 8 מלצריות על 3 שולחנות עם לקוחות ולא הרגשנו שלמישהו בכלל אכפת מאיתנו. מנות בינוניות מאוד, המון זמן עד שקיבלנו את העיקריות. המבורגר יבש מאוד למרות בקשת מידת עשייה "מידיום וואל". הגישו לנו קינוחים לפני שפינו את האוכל מהשולחן. בקיצור חוויה לא נעימה וביזבוז של 900 ש"ח. כדאי לתת קצת יותר יחס ללקוח ולחייך,לפעמים זה שווה יותר ממנה טעימה.

mali amar

בשבת גשומה ומעוננת החלטנו בעלי ואני להגיע לארוחת הבוקר בופה... כגודל הציפיות גודל האכזבה. ממקום שנחשב למוסד אני מצפה שהשקשוקה תהיה עם טעם והביצים יהיו נוזליות ולא מוצקות כאלו שהושלכו על תערובת ירקות חמה ואז נכנסו לתנור - זוועה. מגוון הגבינות היה עלוב (לבנה; צהובה; ועוד גבינה לא מזוהה). הסלטים היו בינוניים ומטה. סלט טאבולה נחמד וכך גם סלט הכרוב. ראינו שהיה באיזשהו שלב תופ"א מוקרם יותר מ20 דקות לקח להוציא שוב ... שלא לדבר על כרוביות מטוגנות שעד לרגע עזיבתנו את המקום לא מולאו. נעבור ללחמים שהיו בינוניים ומטה והעוגות שברגע שנגמרו עוגות השמרים בהתחלה אמרו שכן תיכך יצא ובסוף המלצרית אמרה שמלאי הבופה נגמר...יש קנקן של קפה שחור שהיה קר ולידו קנקנן חלב ריק ועד שלא מעירים לא מטופל. הדבר היחד שאני נהניתי ממנו היה הקפה הפוך. כל זה והחוצפה שלא ניתן בימנו לשלם בכרטיס אשראי. לא הייתי מטריחה את עצמי שוב.

הקרוב ביותר מסעדה

📑 כל הקטגוריות

Rv פארק, קמפינגאוכלאזור דיבוריאינסטלטוראצטדיוןאקווריוםבאולינגבית הכנסתבית הלוויותבית המשפטבית הספרבית חוליםבית מקדש הינדיבית מרקחתבית קברותבית קולנועבנקברבריאותגלריה לאמנותגן החיותדוארהאוניברסיטההכנסייההנחת יסודהשכרת סרטיםהשכרת רכבחברת הובלותחדר כושרחדר תת קרקעיחנותחנות אופנייםחנות בגדיםחנות חומרהחנות כלבוחנות לחיותחנות מוצרי ביתחנות מכשירי חשמלחנות משקאות חריפיםחנות נוחותחנות נעלייםחנות ספריםחנות פרחיםחנות רהיטיםחנות רכבחנות תכשיטיםחניהחשבונאותחשמלאיטיפול בשיערטיפול וטרינריכספומטמאפייהמדינהמוזיאוןמועדון לילהמחוז האדמיניסטרטיבי רמה 1מחוז האדמיניסטרטיבי רמה 2מחוז האדמיניסטרטיבי רמה 3מחוז האדמיניסטרטיבי רמה 4מחסןמימוןמכולת או סופרמרקטממשלה מקומיתמנעולןמסגדמסלולמסעדהמקום מגוריםמקום פולחןמשטרהמשלוחי מזוןמשקאות קליםנמל התעופהנקודת הענייןסְבִיבָהסוכנותסוכנות ביטוחסוכנות נדל"ןסוכנות נסיעותסופרמרקטסלון יופיספאספריהעורך דיןעירייהפָּארקפארק שעשועיםפוליטיפיזיותרפיסטצומתציירקבלן גגותקבלן כלליקזינוקמפינגקניוןקפטריהרוֹפֵארופא שינייםרמת יישוב תת 1שגרירותשטחשטיפת מכוניותשירות כביסהתַחֲנַת מְכַבֵּי אֵשׁתחנת אוטובוסתחנת דלקתחנת מוניותתחנת מעברתחנת רכבתתחנת רכבת קלהתחנת רכבת תחתיתתיקון רכבתכונה טבעית